Kritici



Nejsem moderní kritik,
co se zase někam vyfik,
aby vyšiloval, jak je hrozný tenhle knedlík. 

Že neviděl vajíčka ani z rychlíku,
a že nechce vidět zákazníky podniku,
protože není dobré mít infarkt jenom ze zvyku. 

Teď nastává chvíle pravdy,
buď úspěch,
nebo konec navždy.
Vyjádření to prostě pro mě není.
Kritika?
 To chce těžkýho profíka.

Nejsem ani módní kritik
co komentuje, kdo se jak vyfik
s poznámkou, že on je vážně profík. 

Barvy lososová,  meruňková či broskvová?
Jistě že jsou odlišné a to doslova.
Sandály a šála?
To jste snad z pustého ostrova?

Teď nastává chvíle pravdy,
buď úspěch,
nebo konec navždy.
Vyjádření to prostě pro mě není.
Kritika?
To chce těžkýho profíka.

Nejsem ani kritik dramatu
co zešílí, když propadne záchvatu,
a pak píše hereckému umění odvetu. 

To barbarství pod názvem politika
už nezachrání ani stará dobrá romantika,
A hlavní role? Je dokonalá jak čtení dyslektika.

Teď nastává chvíle pravdy,
buď úspěch,
nebo konec navždy.
Vyjádření to prostě pro mě není.
Kritika?
To chce těžkýho profíka.

Asi pro to nemám žaludek, oči ani uši,
když se mi to líbí řeknu, že to někomu zkrátka sluší.
Když  mi to chutná, řeknu si o recept,
to aby můj rozum přísady nepoplet.
Když slyším dobrou hudbu, podělím se s mými kamarády,
lepší než aby poslouchali mé chytré rady.

Zkrátka nejsem moderní kritik,
co řeší ,kdo kde koho přefik.
Jsem pouze obyčejný člověk,
co vidí stále kolem sebe pravěk.

Teď nastává chvíle pravdy,
buď úspěch,
nebo konec navždy.
Vyjádření to prostě pro mě není.
Kritika?
Pořiďte si svého profíka
...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa

Cyklovýlet po turistické trase

Strach je odvaha jít dál