Hloupý Honza

Chodím chodím po světě,
a dělám chyby ve větě.
Nosím velký ranec,
koupil jsem i hrnec.

Říkají mi hlupák,
ale já jsem chudák.
Jsem už dávno bez peněz
a šlechta mě chce dát do želez.

Vyrazil jsem za princeznou,
světem sem tam chodívám.
Řeky často na led zmrznou,
a já dál se prodírám.

Slunce nad obzorem zachází,
a mě buchty dochází.
Hola, draku na tě čekám,
tasím meč a hned s ním sekám.

Sotva drak na zem dosednul,
jednou ranou jsem mu hlavu setnul.
Už mám svoji princeznu
a prý na trůn usednu.

Kralování není pro mě,
já bych bydlel v malém domě.
Princezna se rozhodla
a domů mě přivedla.

Žijeme v tom domečku,
tam kde mají kravičku.
Na stole je plný hrnec
a tohle je šťastný konec.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Slepota, o(d)světa

Cyklovýlet po turistické trase

Blízká víska

Vandr kolem Kosího potoka