modrající jizva

Stojím na prázdném nástupišti
kolem plno obav
ale dobré vychování mi říká,
tak je přeci pozdrav.

A tak je zdravím, zatímco pořád stojím,
i když se snažím pohnout z místa.
Budoucnost mi mává ve stylu hastala vista
akorát bez toho baby.
Protože baby přece nesedí v koutě,
ovšem já tam stále ještě stojím.

A když se proderu
přes prázdné nástupiště do vlaku,
který nezastavuje, neboť má pár let zpoždění, 
tak se stále vidím na každém nástupišti, 
jak tam stojím.

Po čase se mi přeci jen podaří vyskočit,
i když nechci,
i když se držím zuby nehty dveří,
které někdo drží a říká, že "pojede další".

Dostávám opakovaně tu samou lekci
a tak střídavě postavám a jezdím spoji,
které se zpoždění bojí.

Nikdy mě nenapadlo se zkusit otočit,
neboť nám všem lžou do očí,
že běžící realita, tedy jedoucí vlak
je jediným prostředkem v pohybu vpřed.

Chůze prý funguje stejně,
akorát neuháníš v jednom hejně vrabců.
Protože když se otočíš a rozhlédneš se 
zjistíš, že všude kolem je plno ....

.

..

....
samozvaných expertů na život. 




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cyklovýlet po turistické trase

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa

Strach je odvaha jít dál

Slohovka pro Ježíška

Nepiš, říkají

Dej si milost