Být sám sebou

Je to dar, je to prokletí. Prý je to výhoda, ale někdy spíš patřím do smetí.
Je to strach a dojetí vlastním příběhem, co nikdy nebyl mým návrhem.

Skvělé okamžiky, které překazí třeba jen jediná narážka,
překážka, porážka.
Nejsi jako my, víš problém je, že jsi to ty.

Proč ty můžeš být sám sebou a já ne?
Kdo jsi, že mi můžeš říkat, kým mám být!
Dej si třeba jeden den v mé kůži, ať víš, jaké to je nežít!

Je to peklo, je to nebezké splynutí, když tě nikdo nenutí, být někým jiným.
Je to bolest a objetí zlostí naděje, která mi říká: Ššš, vždyť se nic neděje.

Prohrané sny, lži a svoboda, co byla poškozena, uzamčena a uškrcena.
Nejsem jako vy, ale to je váš problém... já jdu kamarádit s dobrem.

Mám dost bojů ve svém nitru a nechci dávat sbohem jitru,
kvůli tvé nevyrovnanosti se zlostí ve tých kostích.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Blízká víska

Mikulášův povzdech

Nejlepší zážitky

...spíš ne

Pouhá slova, promiň...

Vonáskovo lov vodáků - Héďa feat. Vodáci