Složitosti s národností

Já: Jsem Čech? 
Kámoš: Narodil ses v ČR tak co řešíš? 
Já: No můj pra pra pra děda pochází z Polska 
Kámoš: A co jako, v té době tu byl ještě jinej stát.
Já: A mého dědy pra pra děda bojoval v Rusku ještě za císaře... 
Kámoš: Tak to neokecáš,  proto máš ty hrdinský kecy a žádnej pud sebezáchovy 
Já: A taky máme příbuzný v Kanadě. 
Kámoš: A ty jsou přímý? 
Já: Jo, přímo emigrovali z Československa
Kámoš: A co takhle třeba Afrika? 
Já: Co sní? 
Kámoš: Tam nikoho nemáš? 
Já: No vypadám snad na to? 
Kámoš: Né, vypadáš spíš na to že máš příbuzný někde v Mongolsku 
šikmý oči a barva kůže jak kdybys byl Simpson
Já: Takže? 
Kámoš: Takže co? 
Já: No jsem Čech? 
Kámoš: Kamaráde, ty jsi Čech jak poleno,  jakože já se Schneider 
jmenuju.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cyklovýlet po turistické trase

Slepota, o(d)světa

Strach je odvaha jít dál

Vandr kolem Kosího potoka

Nepiš, říkají

Dej si milost