Namazný pomelo

Mám odmalička hodně suchou kůži,
přesto jsem už mnohokrát skončila v růži.

Odřeniny spáleniny uražený zuby
otřes mozku možná taky naráz do podvozku
Pro mě je to v pohodě postavit se nehodě
ale nebývá mi moc veselo
když se loupu jako pomelo
když se loupu jako pomelo

Je to vážně často k breku,
když v bazénu slýcháš: 
tak už jdeš ty šneku?

Je to vážně často k pobavení,
když posloucháš ponámky:
mazač tu dnes není? 

Lipobase, Astrid a taky Balea,
balzámy pro mumii jako z muzea.
Dermacol, Nivea a nezapomeň Dove
co dodat uff,
dokonale namazaný stav.

Odřeniny spáleniny uražený zuby
otřes mozku možná taky naráz do podvozku
Pro mě je to v pohodě postavit se nehodě
ale nebývá mi moc veselo
když se loupu jako pomelo
když se loupu jako pomelo

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa

Cyklovýlet po turistické trase

Strach je odvaha jít dál