Já versus mozek

Sedím za stolem a tupě zírám,
vlastně nechápu proč o tomhle zpívám.

Hm...., aha už vím,
však víte o čem mluvím.

Celkem běžný stav zkoumání,
proč třeba existuje hádání.

Ne? ..... No tak nic.

Čau kámo to jsem já
ten kdo tě denně ovládá.
Ten co má nad tebou moc,
i když spíš celou noc.

Obvykle tak moc přemýšlím,
až mi okolí říká že si vymýšlím.

Někdy přemýšlím tak usilovně
až nevnímám že jsem vážně v posilovně.

Jindy vyvádím jako malé dítě,
a to mě pak neudrží ani rybářské sítě.

Jo..... To je fakt.

Čau kámo to jsem já
ten kdo tě denně ovládá.
Ten co má nad tebou moc,
i když spíš celou noc.

Za všechno může můj moudrý mozeček,
i za to, že vypadám občas jako blbeček.

Ale přesto mě mnohokrát nějak překvapí,
třeba tím, že vážně nejsem na chlapy.

Jop .... Je to tak.

Čau kámo to jsem já
ten kdo tě denně ovládá.
Ten co má nad tebou moc,
i když spíš celou noc.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa

Cyklovýlet po turistické trase

Strach je odvaha jít dál