Nejde vše dělat na 100%

Všechno je mi jedno,
přednášku nevnímám.
Začíná mi být chladno
a pomalu zas usínám.

Promítací plátno už vidím v mlze
a nesmrtelné myšlenky si v hlavě promítám.
Upadám do snů a cítím se blaze.
"Bude to u zkoušky",v tu chvíli opět procitám.

Beru do ruky propisku,
mobilem vyfotim další stránku
a pokračuji do dalšího výpisku.
Po chvíli řeším lákavost spánku.

Do 10- ti minut pak opět nastává stav kdy:

Všechno je mi jedno,
přednášku nevnímám.
Začíná mi být chladno
a pomalu zas usínám.

Přednáška už pomalu končí,
kolega vedle, mě informuje jako diář
a já slyším ten hlas zvenčí,
co říká: sbal se za 10 minut je seminář.

Hodně věcí na jednom místě,
málo času a odkazy na zdroje.
"Nastudujte si to sami do příště,"
a učebna se stává z mého pokoje.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa

Cyklovýlet po turistické trase

Strach je odvaha jít dál