Uvědomění

Být zase malý,
cítit to kouzlo domova.
Žít to mě baví,
ale ne život z olova.

Sedím a dětství si promítám,
zjišťuji, že se někde stala chyba.
Nechci to vědět, utíkám,
tak se plácám jak leklá ryba.

Zjistit tu příčinu,
to by mě osvobodilo.
Zastavit tu mašinu,
aby to ducha nezabilo.
Být zase malý,
cítit to kouzlo domova.
Žít to mě baví
ale ne život z olova.

V dětství uvízly,
mé ideály a touhy.
Prostě mě zařízli
a ožrali lidské mouchy.

Dělám jen to, co se po mě chce,
a své sny utápím v zapomnění.
Sejít na svoji cestu nejde lehce,
však duše mě časem odmění.

Být zase malý,
cítit to kouzlo domova.
Žít to mě baví
ale ne život z olova.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Cyklovýlet po turistické trase

Strach je odvaha jít dál

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa