Motivace

Ztrácím se mezi stíny,
když klesám na dno.
Pochází totiž z hlíny
a mě začíná být chladno.

Proměnit dno na vrchol
není nemožné, ale je to dřina.
Ovšem neočekávej film z kina
Happy endem není TJ Sokol.

Zákeřný soucit mě dokáže srazit,
ale nesmím se jak živoucí mrtvola plazit.
Prohrané vítězství je souhra okolností,
rozhoduje o tom kdo se stane osobností.

Obávaný klid ztrácí jistotu,
je čas uplatnit tvrdou robotu.
Pak pohltí mě zářící tma,
co je mým původcem zla.

Cítím, že jsem hořící led,
tuším, že žilou mi proudí jed.
Nervózní suverenita je strůjcem
smuteční radosti,
jak prchlivost znak mladosti.

Nevyřčené slovo mě táhne k výšinám.
Kráčím pevně po moři k plošinám.
Začátek konce to je algorytmus,
nekonečný jak srdeční cyklus.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Blízká víska

Nejlepší zážitky

...spíš ne

Pouhá slova, promiň...

Vonáskovo lov vodáků - Héďa feat. Vodáci

Cesta do Černé Hory 6. část - cesta k moři