Asi

Asi žiju právě teď a tady,
asi bych měl poslouchat cizí rady.
Asi letos maturuju,
asi mám jinou náturu.

Asi je to znát,že
asi nemám už co dát.

Asi mám pocit,
asi už nemám cit.
Asi jsem měl rodinu,
asi byla odjinud.

Asi je to znát, že
asi nemám už co dát.

Asi nejsem pravý člověk,
asi nestojím nikomu za vděk.
Asi žiju protože mě někdo chtěl,
asi jsem svojí životní cestu nenašel.

Asi je to znát,že
asi nemám už co dát.

Asi si mě někdo přál,
asi díky němu dojdu dál.
Asi nemám plný kapsy prachů,
asi se přesto nechci válet v prachu.

Asi je to znát,že
asi nemám už co dát.

Asi to za to stojí
asi když se člověk nebojí.
Asi už to mám
asi co celou dobu hledám.

Asi je to znát,že
asi už žiju rád.

Asi už mám pro co žít,
asi proto chci se s životem bít.

Asi určitě...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Blízká víska

Mikulášův povzdech

Nejlepší zážitky

...spíš ne

Pouhá slova, promiň...

Vonáskovo lov vodáků - Héďa feat. Vodáci