jsem ztracený dopis

Na každém řádku

svírám myšlenku na tebe

jako každodenní nádech v hrudi

se srdcem, co stále prudí.

Nenechá mě povolit to sevření

důvěry, blízkosti a jemné temnoty.


Hledíš do mě jako do knihy,

ale můj příběh je nedopsán.

A ty pihy na konci řádků

jsou jen otevřeným koncem

před červencem mého života.


A před tím než se rozloučím,

vtisknu ještě hloubku pár slovům.

"Jen to, co je ztracené, může být nalezeno."

"Vím, že mě spálíš, když budeš chtít."

Nad tvým zvednutým obočím

utnu písmo a rozloučím se.


Tak a je to vyloženo

a jako prázdný papír

uzavřu s prázdnotou smír

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cyklovýlet po turistické trase

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa

Strach je odvaha jít dál

Slohovka pro Ježíška

Nepiš, říkají

Dej si milost