... řeklas a vzala mě za ruku

Řeklas:

                                    Vezmu tě jen za ruku, mohu?

Pohledem si mi sundala brnění


Pak jsi dodala:

                                    Tak jdem?

A já jen se zatajeným dechem 

zírala na tvá křídla. 


Než jsem se stihla zeptat kam, řeklas: 

                                    Pojď projdem spolu mechem. 

A v tu chvíli jsi vzlétla a vytáhla mě z podsvětí.


Řeklas mi spoustu slov: ... ale

                               jen některá srdce protnou ti 

                                    a některá tě zarmoutí.

I přes to všechno tvá svatozář svítí dál.


Mně jen blesklo hlavou:

                                Kdyby vše šlo vyřešit poslechem 

                                tvých slov a spoustou jídla.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cyklovýlet po turistické trase

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa

Strach je odvaha jít dál

Slohovka pro Ježíška

Nepiš, říkají

Dej si milost