Znám ty pohledy

Znám ty pohledy když jsi jiný,

Znám ty pohledy plné vinny.

Znám i ten soucit v očích.
Víš,

já už nevím, co je horší

...
A když se usměju

vidím jen

nechpavý výraz

pro změnu.
Jak se můžeš usmívat,

když chodíš no... tak jak chodíš ?
Jak můžeš vypadat šťastná,

když zdraví máš v pytli až na...
Protože je to moje druhá šance,

jak se říká,

i když není bez mála druhá.



Jsem vděčná

za to,

že chodím.
Nepotřebuji další kázání,

co všechno jsem měla udělat jinak.
Vždycky budu hájit věci,

které mi ublížili,

protože tím "špatným" faktorem

je člověk

a né činnost.
Ať už jsem jím já nebo někdo jiný.

Ještě jsem ale tady

a čelím svým rozhodnutím

i okolnostem z minulosti. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Cyklovýlet po turistické trase

Slepota, o(d)světa

Strach je odvaha jít dál

Vandr kolem Kosího potoka

Nepiš, říkají

Dej si milost