Drbací komise

RŮŽA: Čau Zdeno, hele už jsi slyšela,
že Novákovo mladá letěla... ?

ZDENA: Cože počkej, jakože měla nějakýho amanta?
No aspoň si našla pořádnýho pracanta, vždyť Novák je takovej kecal to je hrozný.
Říkal, že mi opraví plot a skutek utek. Už to bude tejden a nic. 

RŮŽA: Hele Mařka už jde, jen doufám, že mi zase nevykoupí rohlíky jako posledně.

MARUŠ: Ahoj holky,  já musela ještě na počtu
než tam bude zas fronta na půl hodiny, o co jsem přišla? 

ZDENA: Ale Růža řikala, že Nováková už má nějakýho pořádnýho milence. 

MARUŠ: Tak pořádnýho jo, jakože je to chlap jak hora? 

ZDENA: No já ho neviděla se zeptej Růži.

MARUŠ: Počkej, ale ty máš ten rozbitej plot, tak jsem myslela, že ti přivedl Žeryka domů. 

ZDENA: Hele mýho psa do toho netahej, ten je rád, že může honit slepice, parchant jeden. 

RŮŽA: Hej Zdeno, ty tak kecáš, to je hrozný. 

ZDENA: Jak kecam, vždyť já řikam jenom, co slyším a ty si s tím přišla viď.

RŮŽA: Zdeno. 

ZDENA: No co je pořád?
Člověk nemůže říct ani jednu větu, to jsou dneska lidi ani mě nepustí ke slovu, žejo paní prodavačko?

RŮŽA: Já jsem říkala, že Novákovo mladá letěla...

ZDENA: No vždyť nejsem hluchá, to už jsme slyšely, viď Mařko?

MARUŠ: No já teda ještě ne. 

ZDENA: Vždyť jsem ti to před chvílí říkala, ty už taky zapomínáš, 
no to jsem ráda, že to stáří nejde jenom na mě.

RŮŽA: Já jsem říkala, že Novákovo mladá letěla ale do Řecka. 

MARUŠ : A to jako s tím novým jo? 

RŮŽA: Bože můj, ty to vidíš...ona tam letěla na dovolenou s bráchou. 

ZDENA: Jo tak, a to nemůžeš něco říct hned, já nevím, kdo tady pak roznáší drby, 
to je hrozný tohleto. 

MARUŠ: No nic já si vezmu rohlíky a musím jít vařit, mám zaděláno na buchty, 
tak aby mi to nepřekynulo. Přijede mi totiž odpoledne syn, jinak doufám, že mi zejtra řeknete, jak vypadá ten Novákový nápadník. 
Můžu vás předběhnout, že jo. Dík holky. 

ZDENA: No tak mu vyřiď, ať přijde ke mě nakopat si brambory, letos se urodilo nějak hodně. 

MARUŠ : Dobře já si to napíšu, a řeknu mu to. Tak zas zejtra.

ZDENA : Tak čau. 

RŮŽA: Ahoj. Počkat?! Už zase mi vzala poslední rohlíky, důra jedna odnaproti.
No tak holt půlku chleba prosím vás.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Strach je odvaha jít dál

Vandr kolem Kosího potoka

Nepiš, říkají

Dej si milost

Insta barbie