Paranormal Activity u mě doma

Říká se, že v nouzi člověk pozná přítele. Kdy ale opravdu poznáme sami sebe? Já mám pocit, že si začneme všímat konečně sami sebe, když vypadneme z toho každodenního koloběhu. Je to divné, ale někdy si stačí jít lehnout dřív než před 12 tou hodinou...:D 

Jednoho dne, když už jsem měla na konci jednoho semestru všechny zkoušky za sebou (úspěšně či neúspěšně), jsem si řekla, že by bylo fajn začít chodit spát zase "normálně". Když už se nemusím po nocích učit, tak bych mohla v noci třeba taky spát. Dala jsem si sprchu, zalezla do postele a pustila si jeden díl seriálu. Kupodivu jsem v 10 zavřela noťas a rozhodla jsem se, že usnu.

Usnula jsem, ani nevím jak, a ráno na mě po otevření očí čekalo "milé" překvapení. Když jsem se druhý den posadila na postel, hned na první pohled mi bylo jasné, že je něco jinak. Po celém pokoji byly poházení plyšáci, kteří mě hlídají při spánku. :) To by mě ani tak nepřekvapilo, ale tentokrát se k plyšákům přidaly i polštáře a otevřené skříně. Jelikož jsem měla nějaké informace už z dřívější doby, že opravdu ráda v noci cestuju, bylo mi vše hned jasné. Lepší mít nějakou takovou informaci o cestování než začít panikařit, že vás někdo vykradl...:D V ten moment jsem si opravdu přála mít v rohu pokoje kameru, abych se dozvěděla, co jsem v noci vyváděla. Tuto příhodu jsem si však nechala pro sebe do té doby než se stalo něco podobného, ale to už se mnou spala ségra v pokoji.

Každý pátek ségra chodí učit do školy takže vstává dřív než já, a tak se oblékla a chtěla se navonět svojí voňavkou. To opravdu nemusela, protože když vešla do vedlejšího pokoje praštila jí do nosu její vůně nebo spíše v tomhle případě už smrad, protože čeho je moc, toho je příliš. :D Ano opět jsem to měla na triku já. Tohle jsem se ovšem dozvěděla, až když se vrátila ze školy.

Nejdříve se ptala jako jestli nemám špatnej čich nebo tak, a že vážně nemusím vyplejtvat polovinu její voňavky, když si chci přivonět. Já jsem si říkala, jo jasně určitě jsem to byla já, když ani nevím, kde ji máš. Problém nastal, když se do hovoru přidala mamka, která nám sdělila jestli jsme normální se vonět v kuchyni a že děsně "voněl" hadr na nádobí. V tu chvíli mi to trochu sepnulo, a tak jsem se přiznala k předchozí příhodě, ovšem byla jsem schopná uznat jen to, že teda asi v patře v noci chodím aniž bych o tom věděla, ale že bych nebyla schopná sejít schody dolů a dojít až do kuchyně. Ségra mě v myšlence, že už cestuji po celém domě, nechala asi 15 proklatě dlouhých minut. Upřímně jsem se začala sebe trochu bát. Je to vážně divný zjišťovat, co dělám během spánku, když nad sebou nemám kontrolu.

Nakonec se ségra přiznala, že den před tím utírala rozbitou voňavku, která přišla poštou, co se v balíčku rozlila. Následoval ten kázeňský rozhovor s mamkou, jestli nás chce ségra otrávit nebo minimálně zfetovat nebo co...:D Mě se teda hodně ulevilo, ale přesto mi mé noční výlety stále děsí, protože po patře jsem vážně chodila, ale nebylo to při úplňku. Pravdou je, že jsem se vždy po takových výletech probouzela docela unavená. Nějaký čas jsem dokonce uvažovala o tom, že si vážně pořídím kameru, ale pak jsem si vzpomněla na ten horor Paranormal Activity. Takže mě ta myšlenka rychle opustila, protože kdybych zjistila, že se v našem domě dějou nějaké napřirozené věci, tak bych se přestěhovala do stanu na zahradu a bylo by mi jedno kolik by bylo venku stupňů ...:D Radši si teda budu myslet, že jsem náměsíčná než se omylem dozvědět některé věci, které radši ani nechci vědět ...:D

Nevím, jestli jsem ještě během končícího zkouškového období, něco prováděla bez svého vědomí, ale unavená jsem teda některá rána byla. Každopádně po nějaké době jsem si pořídila fitness náramek s kterým i spím. Na něm se zaznamenávají kroky, tep, a další věci během dne ale i noci. Proto první co dělám když se probudím je, že kontroluji tu krásnou nulu u kroků, která mi říká, že jsem dneska v noci nikde nepobíhala a nevyváděla nějaké „zvrhlé činnosti” :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Cyklovýlet po turistické trase

Strach je odvaha jít dál

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa