Budu silnější

Rok s rokem se sešel
a já opět brečím do polštáře.
Sotva mi notebook došel,
začala jsem studovat bakaláře.

Poprvé to bylo při sportu,
když jsem byla na hrotu.
Po druhé to byl jeden krok,
zas zlomená stejná noha, šok.

Je to další motivace,
život není animace.
Dokázat že mě to nezastaví.
Vůle a ego, ty se na odpor staví.

Věřit ve své schopnosti,
nepropadat té marnosti.
Překonat své já,
díky snům se to dá.

Když to ztratím byť jen na čas,
vzbudí to ve mně vnitřní hlas.
Při návratu si pak vážím každé chvíle,
kterou můžu strávit ve snu, klidně i míle.

Každá překážka mě nakopne,
abych šla a řekla ostatním ne!
Chci si splnit své tajné představy
i přes ty plky, co mi cpou do hlavy.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Cyklovýlet po turistické trase

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa

Strach je odvaha jít dál