Světlo na konci tunelu

Jsi měsíc co svítí,
slunce co nepálí,
jsi luční kvítí.
Jsi konec a já blbec,
co nevzal s sebou pití.

Mám pocit že kvetu,
když tě vidím
a nevzplanu pro odvetu.
Mám v hlavě na mě,
přes narážky na moji tetu.

Vidím, vidím, vidím jen tvé nebe
a cítím cítím cítím v tobě sebe.

Cítím zlo světa,
když sedím a vnímám,
nemáme právo veta.
Cítím bezmoc a já chci pomoc,
když zbývá už jen jedna věta.

Jsem člověk na ulici,
který ví jak se dnes žije,
a život plyne jak na dálnici.
Jsem člověk z lidu a v klidu
odmítnu jít na trestnou lavici.

Vidím, vidím, vidím jen tvé nebe
a cítím cítím cítím v tobě sebe.

Vidím, vidím, vidím v tobě sebe
a cítím cítím cítím jen tvé nebe.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa

Cyklovýlet po turistické trase

Strach je odvaha jít dál