Myslíš si, že mě znáš?

Čekám na tebe jako den na Slunce,
každý tvůj úsměv mi dodává sílu.
Sotva mě znáš, ale to je má šance,
překvapivě tě získat a netlačit na pilu.

Máš o mě úplně jinou představu,
každé tvé mínění o mě je jen poloviční.
Klidně kvůli tobě oceán přeplavu,
když budeš chtít, vím, že nejsme věční.

Nemůžu unést, když tě někdo zraní,
každá tvá slza mě dohání k šílenství.
Jak dlouho bude trvat tohle hraní
na to, že mezi námi je jenom přátelství.
Hrdinství je sdílet své soukromí a milovat,
protože kdo nemiluje netrpí pravou bolestí.
Chci poslouchat tvůj tep a srdce ti darovat,
přeju si, aby se tvá osoba stala mojí neřestí.

Vidím tě všude tam kde nejsi
a srdce mi říká:„Počkej si.”
Tak čekám dál a trnu,
jestli uděláš změnu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Blízká víska

Nejlepší zážitky

...spíš ne

Pouhá slova, promiň...

Vonáskovo lov vodáků - Héďa feat. Vodáci

Cesta do Černé Hory 6. část - cesta k moři