Nejoblíbenější je prý léto, ale...

Všichni se mi diví, že miluji zimu,
však já mám pocit bezpečí.
Nemusím krotit alkoholickou slinu
a rozmazlený děti nikde neječí.

Prej je zima, led, 
pořád se musí odhrabávat sníh.
Já mám ale jiný nadhled, 
vždyť zima dodává krajině jiskru.
Navíc jsme schopni zvýšit svoji teplotu.
není dusno a vysoký tlak vzduchu.
Lidé také zvyšují vzájemnou ochotu,
a koneckonců je v zimě dostatek vody.

Navíc mě nemohou ohrožovat 
hadi, medvědi, naší nepřizpůsobiví obyvatelé, 
takže si nemám na co stěžovat,
protože všichni jsou zalezlí někde v teple.

Tak mi někdo zkuste vymluvit,
že zima je prostě cool.
Jestli požáry a bouřky jsou super
tak já vezmu na vás hůl.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa

Cyklovýlet po turistické trase

Strach je odvaha jít dál