Život v seriálech




Každý ráno přemýšlím,
 jestli stále patřím 
mezi PRVÝCH 100,
co to ještě nezapeklo,
protože vejška je fakt fuška,
když ti na přednáškách hoří tužka. 

Nejsem totiž žádná SUPERGIRL,
na kterou se leckdo vrhnul
a ona pak vždy zvítězila, 
neb jinak by to nepřežila. 

Když jedu do školy,
jen si říkám 13 REASONS WHY,
proč se na to nevykašlat,
když mi zas ujela pátá tramvaj. 

Na obědě je to jako KDO PŘEŽIJE,
jídla mizí a vracejí se jak s imunitou.
Protože Katův šleh ještě je,
ale brambory došli před minutou. 

Seminárky se jen propadají hlouběji 
do ODLOŽENÝCH PŘÍPADŮ,
jelikož po celém dni na ně 
vážně nemám náladu.

Po třinácti seminářích 
a po desáté přednášce
jsem v tom AŽ PO UŠI.
Pst, ať zápočet radši netuší,
že nejsem věrná,
když házím očkem po zkoušce.

Fajn asi po týdnu mi už běží hlavou,
ORANGE IS THE NEW BLACK.
Oukej, tak mě vykopnou
a já nezaplatím ani jeden šek.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Cyklovýlet po turistické trase

Strach je odvaha jít dál

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa