Jak mi je?

Je mi na zvracení!
Z toho co teď jím,
z toho jak teď vypadám,
z toho jak se teď chovám k ostatním.

Je mi na zvracení!
Z mé blízké budoucnosti,
z rozdílů mých nohou,
z mého stavu neustálé závislosti.

Je mi zle!
Protože vím jak mi bylo dobře,
protože teď trpím myšlenkami,
protože pro štěstí se člověk tolik nadře.

Je mi zle!
Protože nevím za co je to trest,
protože moje víra kolísá,
protože spadnu na dno přestože dřu fest.

Já to nevzdám!
Kvůli svým blízkým,
kvůli mým nesplněným snům,
kvůli těm překážkám nízkým.

Já to nevzdám!
Kvůli přátelům kteří mi věří,
kvůli rodině která mě podporuje,
kvůli tomu že i ostatním se v životě daří.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa

Cyklovýlet po turistické trase

Strach je odvaha jít dál