Sebekritika

Každý sám sebe vidí kriticky,
tak i já na sobě sleduji jen nedostatky.
Myslím si že jsem ztracený případ,
protože jsem svá a nenosím podpatky.

Mám citlivou povahu,
ale člověk jsem chladný.
Oplívám moudrostí,
ale mozek mám vadný.

Život mi ukázal stinné stránky
a nechal jen malou naději.
Nevím co mě čeká zítra
natož za rok a pak později.

Každý sám sebe vidí kriticky,
tak i já na sobě sleduji jen nedostatky.
Myslím si že jsem ztracený případ,
protože jsem svá a nenosím podpatky.

Naděje je přesto silný pohon,
protože chvíle radosti jsou sladké.
Ona jediná nezdar a bolest utiší,
aby následné cesty byly hladké.

Miluji procházet tmou,
protože cítím na dosah úspěch.
Vidím světlo i tam kde není,
neboť to tvoří sílu a další nádech.

Každý sám sebe vidí kriticky,
tak i já na sobě sleduji jen nedostatky.
Myslím si že jsem ztracený případ,
protože jsem svá a nenosím podpatky.

Na vlně úspěchu umí plout každý,
stačí držet stále stejný kurz.
Ale dokázat vyplavat na hladinu,
je jako vrátit tělu srdeční puls.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Blízká víska

Nejlepší zážitky

...spíš ne

Pouhá slova, promiň...

Vonáskovo lov vodáků - Héďa feat. Vodáci

Cesta do Černé Hory 6. část - cesta k moři