Velký bratr v šeru

Říkáš svůj názor,
nad kterým ale někdo drží dozor. 
Slyšíš toho našeptávače? 
Je tu neviděn, neslyšen okolím,
jen někdy říká:„ Dnes to povolím.”

Ššš... jsem tu stále a víš, 
že tě sleduji a kontroluji,
ale vlastně jsem tvůj přítel. 

Neboj se spolupracovat
jen mě nepouštěj k moci,
protože pak si nemůžu pomoci
a propadám nemoci uspokojení,
které nikde není.
Jsem pak jak černá díra,
co se sžírá a slintá,
jak alkoholik u piva.

Můžeš mě porazit,
jen prosím nech si moji odvahu,
jinak zoufalství získá převahu.
Staň se někým bez mého otroctví,
ať nenapíšeš další méněcenné proroctví.

Jsem tvoje ego, jsem všude,
když stavíš s bráchou lego,
a když v zdrcadle posuzuješ další deko.

Sleduj kolego,
jak dostal jsi se daleko do zajetí,
ale se mnou tvá křídla nepoletí.
 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Blízká víska

Nejlepší zážitky

...spíš ne

Pouhá slova, promiň...

Vonáskovo lov vodáků - Héďa feat. Vodáci

Cesta do Černé Hory 6. část - cesta k moři