Večerníčky u babičky

Znám je všechny do puntíku,
díky nim bylo moje dětsví dokonalé.
Pravda, neznala jsem životní taktiku,
proto jsem je sledovala tak vytrvale.

Můj oblíbený Maxipes Fík s Ájou
byli nerozlučná dvojka jak Vilík s Májou.

A ty Krkonošské pohádky
nikdy neskončili bez hádky.

Rumcajs byl poctivý loupežník
a děda Lebeda vysloužilý námořník.

Strýček Fido všem dával dobrou noc
zatímco včelí medvídci volali o pomoc.

Pat a Mat si bydlení stále zlepšovali
a Mach s Šebestovou Jonatána všude s sebou pašovali.

Bob nutil Bobka ráno vstávat a cvičit
a Racochejl měl talent všechno zničit.

Znám je všechny do puntíku,
díky nim bylo moje dětsví dokonalé.
Pravda, neznala jsem životní taktiku,
proto jsem je sledovala tak vytrvale.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ne přímo stupidní

Vandr kolem Kosího potoka

Slepota, o(d)světa

Cyklovýlet po turistické trase

Strach je odvaha jít dál